Fundraising: de la necesitate la modus operandi
 

Cursul se va desfăşura săptămânal, în zile de miercuri, în intervalul 19:00-21:00.

Vă invităm la un nou curs structurat şi interactiv pentru antreprenori sociali, pentru mici organizaţii nonprofit care au ca mijloc de funcţionare strângerea de fonduri. Cursul este complementar cu atelierul de marketing antreprenorial şi cu cel despre brand personal.

Proiectele oricărui ONG vor capta în urma cursului atenţia sponsorilor. Participanţii vor primi proceduri şi procese eficiente de strângere de fonduri şi de comunicare a proiectelor. Un mixt de succes pentru cursanţi: între tehnici de brand personal, proiecte sociale în format de marketing şi comunicare autentică.

Strângerea de fonduri merită abordată cu cap limpede, dar şi cu emoţie care să potenţeze strategiile de strângere de fonduri. Atelierul oferă inspiraţie dar şi soluţii practice pentru a da reset sau refresh la activitatea ONG-ului tău. Vei avea ocazia să exersezi metode de expunere a propriului ONG şi vei primi feedback constructiv de la lector.

Structura cursului:

1. Strategie de strângere de fonduri

  • Amplificare a ceea ce faci deja. Celebrare prezent.
  • Tehnici de inovaţie strângere de fonduri. Exerciţiu interactiv.

2. Definire mesaje de comunicare şi proiecte cu vectori de imagine

  • Cum alegi proiectul principal de comunicat versus proiectul cel mai urgent de comunicat?
  • Realizare timeline realist şi idealist de împlinire obiective de comunicare

4. Importanţa apartenenţei la comunitate şi la fenomene relevante – real time marketing

  • Strategii de abordare a mentalităţii de ONG intrinsec ca un SRL.
  • Strategii de abordare asocieri şi parteneriate de brand şi de business cu obiective definite: creştere notorietate şi creştere venituri active secundare

Lector

Dana Hogea este un profesionist în industria publicităţii şi comunicării care a crescut odată cu industria publicităţii în România: 2000-2018!

Dedicată cauzelor şi campaniilor sociale adună de-a lungul a două decade realizări impresionante în domeniul ONG. Lansări şi potenţări de indicatori de Brand şi de cifre de fonduri strânse (400.000 euro/an pentru diverse cauze).

Dana are o experienţă de 22 de ani pe campaniile de educaţie pentru Fundaţia Renaşterea privind cancerul feminin. În paralel participă de peste 15 ani pentru Crucea Roşie România pe strategia de comunicare pe piloni de marcă proprie din campaniile: Voluntari, Sănătate/boli cronice şi COVID, Dezastre Naturale, Prim Ajutor, Educaţie şi Brand. Dana a fost alături doi ani şi de ONG Salvaţi copiii – Campanie şi Gala Teledonare TV show (2016-2018). De asemenea, are privilegiul de a lucra pentru ONG-ul HOSPICE Casa Speranţei ca Senior Fundraiser (SFR) Oct 2021-Martie 2022 şi pentru ONG Metropolis încă din anul 2011.

Cel mai recent proiect de notorietate este pentru Observator Antena 1 “Ajut eu” ca şi SFR & sef Marketing mix pentru 25 de episoade TV (Sept-Decembrie 2023).

Sursă foto – https://www.pexels.com/ro-ro/fotografie/munca-in-echipa-colegi-tovara-i-estompare-3182805/

Cumpără »

Newsletter

Abonează-te la newsletterul nostru pentru a primi pe email informaţii despre cele mai noi ateliere şi evenimente!