De 12 ani inspirăm prin arte şi cultură societatea bucureşteană, iar de 8 ani desfăşurăm cursuri şi activităţi interactive la sediul companiilor. Am reuşit să ducem o muncă de pionierat în felul în care se organizează evenimentele culturale şi am devenit o academie în cadrul căreia peste 100 de cercetători şi artişti s-au format ca lectori.

Astfel contribuim la diversificarea campaniilor interne şi externe de CSR ale companiilor şi la dezvoltarea personală şi profesională a participanţilor prin interacţiune, iniţiativă şi atmosferă relaxantă.

Prin participarea la cursuri şi activităţi antrenante angajaţii vor fi motivaţi, vor căuta soluţii creative pentru sarcinile de lucru şi îşi vor menţine entuziasmul.

Pe o piaţă unde angajaţii au nevoie de noi motivaţii pentru a rămâne fideli angajatorului, soluţia este :

  • dezvoltarea abilităţiilor de comunicare, negociere şi relaţionare atât în cadrul companiei cât şi cu clienţii;
  • munca în echipă;
  • gestionarea situaţiilor stresante şi conflictuale;
  • inovaţia, creativitatea, spontaneitatea şi schimbul de idei;
  • dobândirea încrederii în sine;
  • stimularea efortului şi productivităţii personale;
  • încurajarea metodelor interactive: activităţi de grup, discuţia, dezbaterea, brainstorming-ul.

Conţinutul pe care îl propunem:

  • o mare diversitate de teme abordate;
  • originalitatea şi creativitatea activităţilor propuse;
  • flexibilitate conform cerinţelelor şi nevoilor clientului;
  • lectori experimentaţi care cu entuziasm reuşesc să focalizeze la maximum atenţa grupului. Aceştia au o experienţă vastă în livrarea mesajului pentru un public variat atât ca pregătire, cât şi ca vârstă;
  • cursuri bine structurate – partea teoretică şi cea practică se îmbină în mod echilibrat; exemplele practice care susţin teoria sunt captivante, concrete şi pozitive;
  • atmosferă relaxantă – participanţii la ateliere sunt încurajaţi să se implice şi să se exprime liber;
  • evenimente savuroase cu teme inedite care îmbogăţesc cunoştinţele şi îmbunătăţesc starea de spirit a oamenilor prezenţi în sală;
  • „AHA moments” care dau clarviziune.

evenimente corporate

Evenimentele corporate şi atelierele se pot desfăşura la cerere în mai multe tipuri de spaţii:

  • la sediul companiilor;
  • la sediul Fundaţiei, o casă cochetă din perioada interbelică cu o locaţie ultracentrală;
  • în săli elegante de evenimente din cadrul unor clădiri de prestigiu din zone centrale, cum ar fi: Teatrul Naţional Bucureşti, Palatul Cercului Militar Naţional, Grand Hotel Continental, Teatrul Odeon, Hanul lui Manuc, Hotel Capitol, Artmark.
  • în diverse oraşe sau zone din ţară în care compania dvs are birouri sau investiţii.

Avem o experienţă vastă în organizarea de ateliere, conferinţe şi evenimente. Portofoliul nostru include companii precum:

Engie, Raiffeisen, Orange, Libra Bank, ING Bank, Banca Transilvania, Carrefour, Kaufland, BRD, BCR, Citi Bank, Genpact, Piraeus Bank, Deutsche Telekom, Alpha Bank, Brico Depot, Eisberg, Rompetrol precum şi în spaţii publice (mall-uri, parcuri, sau străzi din Bucureşti).

evenimente personalizate

Te invităm să ne contactezi la corporate@victoriei.ro.

Vom stabili o întâlnire fie la sediu Fundaţiei Calea Victoriei, fie la sediul companiei tale.

Împreună vom crea pachete care pot conţine:

  • conferinţe interactive şi inspiraţionale susţinute de personalităţi culturale marcante: dirijorul Tiberiu Soare, istoricul Georgeta Filitti, scriitorul Radu Paraschivescu, psihologul Aurora Liiceanu, criticul de film Irina Margareta Nistor, diplomatul Cristian Diaconescu şi alţii;
  • cursuri de relaxare şi creativitate: fotografie, scriere creativă, design interior, mindfulness, improvizaţie prin teatru, storytelling, actorie, terapie prin râs, astronomie, muzică, machiaj, stil şi imagine personală, etc;
  • ateliere de dezvoltare personală: comunicare, vorbire în public, automotivare, time management, branding personal, nutriţie, presentation skills, networking, leadership personal;
  • plimbări culturale prin zone istorice ale Bucureştiului (mici capsule de întoarcere în alte vremuri), departe de zgomotul bulevardelor, printre clădiri pline de farmec şi istorie;
  • ateliere practice creative şi recreative: pictură şi desen, ilustraţie, linogravură, caligrafie, pictură pe ceramică, porţelan, material textil, cosmetică naturală, iniţiere în realizarea unui parfum;
  • activităţi ingenioase de divertisment cultural precum: flash mob-uri muzicale, treasure hunt-uri culturale şi dinamice, spectacole interactive de improvizaţie, piese antrenante de teatru, recitaluri şi concerte emoţionante, cursuri revigorante de wellbeing, conţinut valoros pentru teambuilding-uri etc.
  • cursuri din domenii umaniste: filozofie, literatură, istoria artei, jurnalism, antropologie, istoria religiilor, psihologie, etnologie si folclor.

evenimente personalizate

Mai jos găseşti o serie de feedback-uri ale companiilor cu care desfăşurăm o colaborare frumoasă, de lungă durată:

Testimoniale

Atelierul desfasurat cu voi a fost o adevarata inspiratie. Am apreciat foarte mult flexibilitatea si deschiderea cu care ati raspuns tuturor solicitarilor noastre si faptul ca ati venit cu solutii in acord cu nevoile noastre. Intregul workshop a iesit minunat, iar facilitatorul, Alexandra Catana, ne-a impresionat prin darnicia de a impartasi din cunostintele si “secretele” ei. Multumim foarte mult pentru tot si ne revedem la evenimentele viitoare!” – Mihaela Cana, Training Manager – Caroli

„Va multumim pentru cele 2 evenimente: Networking & Storytelling si Esti ceea ce gandesti, workshopurile au fost primite cu interes de colegii mei, feedback-ul a fost unul pozitiv in vederea dezvoltarii personale continue.” – Madalina Turcitu – HR Consultant, Banca Transilvania

Fundaţia Calea Victoriei este, de mai bine de doi ani, unul dintre furnizorii de ateliere de dezvoltare personală pentru ING Bank. Temele cele mai de succes au fost Time Management – Timpul înseamnă viaţă, Comunicare eficientă şi tehnici NLP, Automotivare şi Parenting. Atelierele sunt bine structurate, trainerii sunt pozitivi, motivaţi şi reuşesc să ţină cursanţii la un nivel de energie ridicat. Fundaţia Calea Victoriei rămâne pentru ING un partener apreciat, pentru buna colaborare şi feedback-ul pozitiv primit din partea participanţilor.” – Dan Văcărescu, Trainer ING Bank

„Ne bucuram ca am reluat o colaborare frumoasa cu voi prin aceste cursuri si apreciem oportunitatea de a invata de la speakeri minunati. Am avut sala plina la fiecare dintre cursuri, peste 50 de colegi care au participat si de la care am primit apoi aprecieri depre fiecare dintre prezentari (Esti ceea ce gandesti si Astronomie). Faceti lucruri minunate pentru ca ne oferiti timp de calitate pentru invatare si dezvoltare personala! Multumim si abia asteptam sa ne revedem curand!” – Lavinia Galcea – Coordonator Proiecte Dezvoltare Resurse Umane, Romstal

„Multumim frumos pentru workshoup-ul de fotografie care a avut mai mult succes decat as fi crezut, a fost interactiv, ati reusit sa captati atentia invitatiilor si sa ii si mobilizati. Cel mai mult mi-a placut faptul ca am vazut multa voie buna in jurul dvs.
Sigur vom mai avea nevoie de serviciile dvs si la evenimente viitoare.” –
Andreea Buresin – Communication Officer, FM Logistics

„A fost o adevarata placere sa lucram impreuna, am gasit in voi un partener de incredere gata sa satisfaca chiar si cele mai exigente cerinte intr-o maniera constructiva. Ma bucur ca am intalnit o echipa profesionista, dedicata si dispusa sa faca tot ce ii sta in putinta pentru a livra rapid si bine. Multumim, cu siguranta vom colabora si pe alte proiecte.” – Dana Ciobanu – Account Manager, Agentia WOPA

In cursul lunii Decembrie intreaga echipa a participat la un atelier de hand-made organizat de Fundatia Calea Victoriei. Au fost aproximativ 50 de participanti, care au pictat globuri, suporturi pentru pahare, pentru lumanari, sau au creat decoratiuni pentru pomul de Craciun. Atelierul a fost interactiv, si pe parcursul celor 4 ore, toata lumea s-a bucurat sa incerce ceva ce nu mai incercasera pana atunci. Artista plastica a fost atenta cu toata lumea, a acordat ajutor acolo unde era nevoie si a venit cu foarte multe sugestii. Cu siguranta vom organiza team buildinguri alaturi de Fundatia Calea Victoriei si in viitor, pentru ca acest atelier a fost extrem de distractiv si a contribuit intr-un mod pozitiv la intarirea relatiilor din cadrul echipei.” – Ana-Maria Petecila, Accenture

Atelierele FCV sunt printre cele mai interesante si proaspete din spatiul cultural si de dezvoltare al bucurestenilor care nu „au inghetat in proiect” ca sa-l citez pe Liiceanu. Admir inspiratia cu care Fundatia reuseste mereu sa descopere oameni de cultura si arta, ce sunt admirabil de indragostiti de meseria lor, ce stiu sa transmita aceeasi pasiune zecilor de cursanti, oameni pe care nu poti sa nu-i admiri. Piata de trainguri si workshopuri pentru corporatii este sufocata de zeci de oferte care in mare parte repeta acelasi lucru cu diferiti traineri. Cu FCV puteti fi siguri ca veti primi un continut unic, valoros transmis de oameni pasionati cu adevarat de subiectele pe care le dezvolta.” – Dragos Nicolaescu— CEO Fujitsu Siemens

CONTACT

Cristina Ecobescu, Membru în consiliul director al Fundaţiei Calea Victoriei
cristina.ecobescu@victoriei.ro
mobil: +40 733 699 209

Diana Radu, Responsabil Relaţie Corporate
diana.radu@victoriei.ro
mobil: +40 724 032 900

Prezentare FCV