Branding personal de succes
 

Cursul se va desfăşura săptămânal, în zile de vineri, în intervalul 19:00-21:00.

Persoană publică sau doar antreprenor devotat businessului său, toţi avem nevoie de un brand personal. Mesajele pe care antreprenorul le emite sunt ecoul care îl poziţionează mâine în business. Personalitatea ta şi personalitatea percepută de alţii sunt ambele intrinsec legate de businessul tău. Practic, porţi două pălării: de antreprenor pentru clienţii tăi şi de coleg pentru colaboratorii tăi. Mai adăugăm şi pălăria ta de familist sau cea de sportiv ori pălăria de voluntar? Eşti un pălărier versatil, dar toate aceste laturi ale tale trebuie să fie congruente către o personalitate cu un brand, adică către brandul tău personal la momentul acesta. Putem avea mai multe branduri personale în evoluţie şi complementare de-a lungul unei cariere de 30 de ani! Aici sunt secretele construcţiei unui brand personal.

Cursul sprijină profesioniştii din diferite industrii mici antreprenoriale: stomatologi cu cabinet privat, notari sau antreprenori din industria beauty şi fashion sau din industria manufacturii de orice fel ori cei care activează în servicii – de la imobiliare la kinetoterapie sau psihologie. Pentru cei care încă nu sunt antreprenori cursul aduce tips and tricks despre construcţia şi valorile brandului tău personal în multinaţională alături de brandul de angajator.

E simplu! Împarţi aceleaşi valori şi viziuni, atunci şi tu poţi fi un brand ambasador al angajatorului tău. Toate acestea, alături de calificări şi certificate îţi vor da la locul de muncă apartenenţă şi poate chiar o determinare mai mare. Împreună exersăm cum să ai fir logic şi continuitate în amprenta ta de brand personal. Mulţi CEO de companii au un puternic brand personal dar mereu este ca parte a brandului de angajator al companiei. Credibilitate, autenticitate, ambele se învaţă şi se consolidează având alături un expert, lector al Fundaţiei Calea Victoriei – Dana Hogea. Introvertit sau extrovertit, ambele tipologii vor beneficia de soluţii menite să aducă venit activ, dar şi încredere în sine.

Structura cursului

1. Strategie de brand personal

  • Analiză arhetipuri în Social Media şi în Business.
  • Exerciţiu de mapare realist şi idealist al propriului brand personal. Exerciţiu interactiv.

2. Definire şi abordare ideaţie pentru brandul personal

  • Cum ştii că eşti în evoluţie cu brandul personal?
  • Realizare kit de mesaje de comunicat versus obiective de brand şi personale
  • Asumarea de acţiuni corective la momente cheie în dezvoltarea brandului personal.

3. Dezvoltarea de asocieri şi reţea de networking

  • Strategii de abordare asocieri şi parteneriate de brand şi de business cu obiectivele definite: creştere notorietate şi creştere venituri active secundare

Lector

Dana Hogea este un profesionist în industria publicităţii şi comunicării care a crescut odată cu industria publicităţii în România: 2000-2018!

Pe Dana o recomandă o experienţă extinsă în dezvoltarea strategică a afacerilor, în fuziuni şi achiziţii cu campaniile aferente de rebranding, optimizarea performanţei de business, achiziţii de talente şi strategii pentru influencers, precum şi în elaborarea şi implementarea programului ”Train the trainer” în cadrul companiei McCANN Worldgroup.

Dana are succes după succes cu campanii de top pe care sigur le cunoaşteţi, recunoscute la nivel internaţional, câştigând alături de echipe mixte ale agenţiei şi clienţilor premii de publicitate şi eficienţă în vânzări remarcabile la evenimente precum CANNES advertising şi Euro EFFIES şi Romanian’ EFFIES.

Absolventă de business la ASE Bucureşti cu două licenţe de Master ambele în limba engleză: IAA School la Berlin School of Creativity cu Leadership Module în anul 2012 şi la Universitatea tehnică Gheorghe Asachi din Iaşi, specializare Managementul deşeurilor şi energie durabilă în anul 2024.

Cumpără »

Newsletter

Abonează-te la newsletterul nostru pentru a primi pe email informaţii despre cele mai noi ateliere şi evenimente!