Curs de Negociere: Tehnici din diplomaţie şi domeniul comercial
 

Cursul are loc online.

Cu o zi înainte de începerea cursului, toţi cei înscrişi (taxa achitată) vor primi  un link, cu ajutorul căruia să acceseze cursul şi instrucţiunile de conectare la Zoom.

Vă invităm la un nou curs susţinut de Cristian Diaconescu, diplomat de carieră, fost Ministru de Externe şi Ministru al Justiţiei, cu o experienţă bogată în domeniul negocierilor cu vecinătatea în politica externă, atât în diplomaţia multilaterală, cât şi în cea bilaterală. Cristian Diaconescu a urmat cursul de negociere de la Centrul de Prevenire a Conflictelor de la Viena – Conflict Prevention Centre (CPC).

Cu o activitate de peste 25 de ani în domeniul politicii externe şi interne, lectorul va împărtăşi cu publicul interesat instrumente de negociere valoroase, concrete, eficiente şi rafinate. Sunt tehnici ce pot fi folosite atât în domeniul diplomaţiei, cât şi în domeniul tranzacţiilor comerciale.

Cristian Diaconescu aduce în acest curs complex experienţa sa de la masa negocierilor la care a participat alături de prim-miniştri, preşedinţi de stat, precum şi înalţi oficiali din organizaţii internaţionale precum UE, NATO, OSCE, BSEC.

Cursul online de negociere, organizat în cinci întâlniri interactive, va acoperi următoarele subiecte:

– Negocierea – activitate diplomatică/tranzacţie comercială

– Etapele procesului de negociere:

  • identificarea si culegerea informatiilor esentiale .Valabilitatea surselor si obiectivele procesului de analiza.
  • ce inseamna BATNA si cum se identifica “liniile rosii” in elaborarea mandatului de negociere.
  • premisele inceperii negocierilor, analiza de context ,rolul si valabilitatea mandatului pe parcursul negocierilor.

– Obiectul negocierilor internaţionale. Negocierea instrumentelor de politică guvernamentală.   

– Tehnici de influenţare în negocierile politice şi comerciale.

  • Rolul influenţei şi manipulării în cadrul negocierilor internaţionale
  • Tehnici de influenţare. Proceduri de conducere a negocierilor.
  • Modalităţi de abordare a negociatorilor
  • Recunoaşterea rolului procedurilor speciale vizând “determinarea “partenerului de negociere.Generarea increderii partenerului . Tehnici “ultimative”.
  • Semnificaţia specificului cultural în elaborarea mesajului de negociere
  • Modalităţi de abordare a negociatorilor care aplică influenţa şi manipularea în negociere. Tactici specifice .Influentarea prin: reciprocitate, consecventa, autoritate, empatie.
  • Profilul negociatorilor (cooperant, demagog, afectiv, conflictual)
  • Comunicarea, jocul blocaje/concesii, etapele de negociere, atingerea rezultatului dorit, implementarea acordului convenit.

foto: pexels.com

 

Cumpără »

Newsletter

Abonează-te la newsletterul nostru pentru a primi pe email informaţii despre cele mai noi ateliere şi evenimente!