1. Există reduceri pentru elevi, studenţi şi pensionari?
Pentru elevi, studenţi şi pensionari oferim o reducere de 10% la taxa atelierelor pentru adulţi. Ca să beneficiezi de ea, aplică cod cupon „FIDELITATE”.
2. Se acordă certificate de participare la cursuri?
Certificatele de participare la cursuri se oferă, la cerere, la ultima şedinţă a fiecărui curs. În cazuri excepţionale, acestea se pot emite şi ulterior, în termen de cel mult 3 luni de la încheierea cursului.
Participanţii pot ridica certificatele în termen de 2 săptămâni de la încheierea cursului – după acest interval, certificatele nu vor mai fi disponibile.
3. Acordaţi burse?
Da, oferim burse (participare gratuită la cursuri sau evenimente) tinerilor (elevi sau studenţi) fără mijloace materiale care doresc să aprofundeze domenii culturale, la cursurile teoretice. Bursele se oferă la cerere, prin trimiterea unui mail care să justifice interesul pentru respectivul subiect, în limita locurilor disponibile.
4. Cât durează o întâlnire de curs?
Majoritatea întâlnirilor au o durată de maxim 2h. Lectorul decide, împreună cu cursanţii, dacă e nevoie sau nu de o pauză.
5. Există un număr minim de participanţi pentru a avea loc un curs/eveniment?
Pentru începerea fiecărui atelier este necesar să existe un număr minim de 10 cursanţi înscrişi, în caz contrar atelierul va fi amânat sau anulat. În situaţia în care un atelier se anulează, taxa poate fi restituită sau redirecţionată către alt curs din programa noastră, funcţie de opţiunea dvs. .
6. Cum se face plata?
Plata cursurilor se face în avans, online, accesând butonul „CUMPĂRĂ” de pe pagina cursului dorit. Plata se poate face şi direct în contul fundaţiei, menţionând numele atelierului ales şi al cursantului. Datele necesare sunt: nr. de cont RO02BRDE445SV93905814450 deschis la banca BRD, Agenţia Bucureştii Noi, Fundaţia Calea Victoriei 2007, CIF 22498403
7. Ce fac dacă nu mai pot participa la cursul la care m-am înscris?
În cazul în care nu mai puteţi participa la cursul la care v-aţi înscris, returnarea taxei de curs se poate face doar dacă retragerea este anunţată cel târziu cu 3 zile lucrătoare înainte de începere.
Pentru cursurile care implică materiale sau un număr limitat de participanţi, taxa nu poate fi restituită, având în vedere logistica specială.
8. Cum pot beneficia de Cardul de Fidelitate, în ce condiţii se acordă?
Cardul de fidelitate se acordă, la cerere, cursanţilor care au participat (cu taxă) la minim 3 cursuri ale fundaţiei în ultimele 12 luni.
Cei care au participat la minim 3 cursuri, pot solicita cardul de fidelitate pe [email protected]. După trimiterea solicitării, veţi primi codul de reducere şi toate informaţiile necesare pentru utilizarea cardului.
Ce beneficii ai:
- 10% reducere la orice curs vrei să vii;
- 10% reducere pentru orice eveniment care te tentează – conferinţă cu o singură întâlnire sau expediţie culturală;
- participare gratuită la un curs teoretic/an, în limita locurilor disponibile, dacă ai cumpărat minim 3 cursuri în anul respectiv.
In cazul in care nu mai puteti participa la cursul la care v-ati inscris, returnarea taxei de curs se poate face daca retragerea este anuntata cel tirziu cu 3 zile inainte de incepere. In cazul in care retragerea se face dupa inceperea cursului, suma aferenta taxei de curs nu se returneaza, deoarece locurile la ateliere sint limitate.
