Atelier de content writing
 

Cum scrii conţinut centrat pe nevoile clienţilor/ utilizatorilor/ cititorilor?

Se vorbeşte foarte mult despre conţinut, însă puţini sunt cei care vorbesc despre context. În mediul digital, în care majoritatea produselor ni se adresează direct, contextul şi design-ul centrat pe utilizator joacă un rol important în momentul de faţă. Probabil că aţi auzit termeni precum human-centric design, human-computer interaction, design thinking sau user experience (UX). Toţi aceşti termeni au în comun ideea de a te uita, în primul rând, la nevoile oamenilor pe care vrei să îi ajuţi (prin produsele şi serviciile tale).

Totodată, atunci când ne uităm la experienţele pe care vrem să le construim, conţinutul pe care îl dezvoltăm trebuie să fie foarte bine structurat şi implementat.

În acest curs practic şi intens, o să înţelegem mai clar la ce se referă această concentrare pe cel pe care ni-l dorim consumator. Şi de ce e important să ştim cum vorbeşte acest consumator, pentru a putea să facem un conţinut pe măsură.

În cele 2 întâlniri vom explora:

  • Termenii, definiţiile şi teoriile din „umbrela” UX care ne ajută să gândim un conţinut centrat pe utilizator / consumator, ţinând cont de psihologia comportamentală ce stă la baza acestui tip de gândire.
  • Studii de caz şi exerciţii de scriere funcţională (microcopy), pentru a ne pune în „papucii” utilizatorilor / consumatorilor şi a înţelege cât impact poate avea un text, buton sau call to action.

Sunteţi gata să vă ascuţiţi curiozitatea şi să vedeţi conţinutul care vă înconjoară (în special din ecranele luminoase) cu alţi ochi? Atunci vă aştept să descoperim împreună ce poate face claritatea şi concizia pentru a crea o experienţă bună şi cum scrisul se transformă în contextul produselor şi serviciilor digitale.

foto: unsplash.com

Inscrie-te la acest atelier »

Newsletter

Aboneaza-te la newsletterul nostru pentru a primi pe email informatii despre cele mai noi ateliere si evenimente!