Adina Săniuţă este un profesionist a cărui carieră este o călătorie fascinantă, construită la intersecţia dintre mediul universitar, antreprenoriat, administraţie publică şi, mai presus de toate, un angajament faţă de comunitate.
Doctor în marketing, cu experienţă în diverse sectoare, de la IT la FMCG şi construcţii, Adina a demonstrat constant o capacitate remarcabilă de a se adapta şi de a inova, ceea ce i-a adus şi un premiu din partea industriei de marcomm în anul 2023, Bronze Webstock Award.
Lector universitar dr. la Facultatea de Management, SNSPA, Adina Săniuţă a coordonează masteratul de Management şi Inovare Digitală. Interesul său pentru inovaţie este fundamentat pe teza de doctorat, „Marketingul inovaţiilor în retail” şi pus în practică în cursurile pe care le predă: Managementul Inovării şi Marketingul Inovaţiilor. Tot la Facultatea de Management Adina este preşedinte al Consiliului Consultativ ai cărui membri sunt oameni de afaceri.
În paralel cu activitatea universitară, a cultivat spiritul antreprenorial, fondând proiecte proprii, precum Lebbuchenhaus, prima librărie cu carte în limba germană din Bucureşti, unde s-a confruntat cu provocările lumii de business.
Angajamentul faţă de societate s-a manifestat şi prin implicarea în sectorul public, unde a activat ca Senator de Bucureşti. De asemenea, a deţinut roluri de consilier la Ministerul Economiei şi în cadrul Comisiei de Antreprenoriat şi Turism din Camera Deputaţilor. Pe lângă activităţile profesionale, Adina s-a implicat activ în proiecte sociale. A pus umărul la fondarea Asociaţiei Pădurea Copiilor, iar dedicarea sa pentru voluntariat a fost recunoscută într-o emisiune a Antena 3, care a numit-o „Eroul Zilei” pentru eforturile sale de a aduce bucurie şi speranţă copiilor, pictând pereţii spitalelor şi şcolilor.
Întregul parcurs profesional al Adinei Săniuţă îl găsiţi aici: https://www.linkedin.com/in/adina-saniuta/

