timp
 

Cursul oferă participanţilor informaţiile necesare pentru o mai bună organizare a activităţilor. Punând accent pe comportamentul orientat pe rezultate, în cadrul acestui seminar, se discută despre felul în care obiectivele de zi cu zi pot fi atinse evitând stresul.

Diferenţa de percepţie duce întodeauna la diferenţe de comportament – Percepţia timpului este cea care face diferenţa între a avea un serviciu, o carieră sau o activitate vocaţională. Cursanţii vor înţelege de unde apare această diferenţă de înţelegere şi care sunt avantajele şi dezavantajele fiecărei percepţii. Astfel, se va discuta despre cum se poate câştiga timp şi care sunt activităţile care duc la pierderea timpului.

Participanţii la acest curs vor înţelege influenţa comportamentului autentic în relaţionarea eficientă. Înţelegând intra şi inter-comunicarea ca un întreg, managementul timpului înseamnă în primul rând depaşirea barierelor interne de comunicare.

Obiective de învăţare:

– înţelegerea şi aprofundarea noţiunilor de planificare – organizare şi management al activităţii.

– înţelegerea a ceea ce înseamnă comportament autentic / felul în care organizarea personală influenţează relaţiile de business

Obiective practice:

– dezvoltarea abilităţilor de organizare a activităţilor astfel încât obiectivele vizate să fie atinse evitând stresul

– dezvoltarea abilităţilor de relaţionare eficientă

Teme de gandire:

  • Timpul – resursă sau limită
  • Serviciu – Carieră – Vocaţie
  • Cadranul priorităţilor – Not to do list!
  • Focus / Inteligenţă / Decizie
  • Cum să câştig timp?!
  • Barierele comportamentului autentic

sursa foto: https://www.pinterest.com/pin/15762667420702606/


Newsletter

Aboneaza-te la newsletterul nostru pentru a primi pe email informatii despre cele mai noi ateliere si evenimente!