Cum poţi deveni un manager mai bun?
 

Unul dintre cele mai provocatoare atribute ale unui manager este gestionarea relaţiilor cu oamenii, iar unul dintre cele mai solicitante – comunicarea. A construi o echipă, cu oameni cu personalităţi diferite şi a-i aduce împreună pentru a atinge obiective complexe, în condiţiile în care schimbarea este singura constantă, necesită efort, determinare, dar şi abilităţi de comunicare, autocunoaştere şi empatie.

Atelierul „Cum poţi deveni un manager mai bun?” oferă informaţiile şi abilităţile necesare care vor ajuta cursanţii să dezvolte relaţii mai bune cu angajaţi, echipe sau grupuri de oameni. După atelier, îţi va fi mai uşor să construieşti echipe care funcţionează eficient, care sunt productive şi satisfăcute cu efortul depus. Cum? În primul rând prin dezvoltarea abilităţilor personale, prin autocunoaşterea valorilor, credinţelor şi a propriei persoane în anasamblu, iar apoi prin cunoaşterea şi înţelegerea celorlalţi.

Angajaţii devin mai eficienţi şi mai eficace, prin puterea şi abilităţile unui manager excepţional. A fi un manager excepţional începe cu a te cunoşte şi a te gestiona mai bine pe tine.

Atelierul este structurat în 3 întâlniri a câte 2 ore şi are caracter teoretic-explorator. Paşii pe care îi vei parcuge la acest atelier sunt:

1. Cum să te înţelegi pe tine mai bine?

Pentru a fi un manager mai bun, e nevoie să fii leader, dar şi să ştii cu claritate cum îţi doreşti să te perceapă angajaţii, cum te percep deja angajaţii tăi şi cum te percepe mass-media. E nevoie să explorezi şi apoi să comunici ce te face să fii perceput ca fiind unic şi diferit.

2. Cum comunici ce ai aflat despre tine?

La a doua întâlnire afli cum comunici asertiv, clar şi concis mesajele, cum comunici nonverbal – chiar şi prin culori – şi cum îţi foloseşti inteligenţa emoţională pentru a-i influenţa pe angajaţi.

3. Cum îi înţelegi mai bine pe ceilalţi?

Această întâlnire este dedicată grupurilor, echipelor. Vom afla care e dinamica echipelor din perspectiva comportamentului interpersonal şi cum se comportă grupurile/echipele, dar şi ce roluri ar fi ideal să ai în echipă.

Eşti pregătit să descoperi şi să clarifici lucruri noi despre tine şi despre ceilalţi?

Acest curs este pentru tine dacă:

  • Vrei să conduci mai eficient oameni sau echipe;
  • Eşti un manager la început de drum, care înţelege rolul dezvoltării personale şi al comunicării în dezvoltarea relaţiilor cu angajaţii;
  • Eşti o persoană dornică să înveţe lucruri noi despre sine, despre oameni şi despre comunicare.

Cu o zi înainte de începerea cursului, toţi cei înscrişi (taxa achitată) vor primi  un link, cu ajutorul căruia să acceseze cursul şi instrucţiunile de conectare la Zoom.

Foto: pexels.com

Cumpără »

Newsletter

Abonează-te la newsletterul nostru pentru a primi pe email informaţii despre cele mai noi ateliere şi evenimente!