Campanii care schimbă lumea – Curs online
 

Poate că ai o asociaţie care încearcă să schimbe legislaţia în privinţa accesului la medicamente. Poate că vrei să începi o campanie pentru a opri despăduririle din zona ta.

Poate că vrei să devii un profesionist în zona de advocacy/public affairs şi vrei să ştii cum să duci campanii pentru a convinge Parlamentul să schimbe legislaţia dintr-un anumit domeniu, pentru diverşi clienţi corporate.

Poate că doar vrei să convingi lumea să se vaccineze, să opreşti nişte construcţii ilegale în zona ta sau să îmbunătăţeşti legislaţia în privinţa adopţiilor.

Oricare ar fi scopul tău, rareori o poţi face fără o campanie de convingere – a autorităţilor, publicului, presei şi altor actori. Diferenţa între o campanie reuşită – de lobby, de advocacy, de convingere a unui anumit grup – şi una nereuşită este de a-ţi atinge obiectivele sau a avea doar o dorinţă nerealizată.

Acestea sunt schimbările reale! Oricât de bună ar fi cauza ta, dacă nu ştii ce să faci, va rămâne doar o bună intenţie.

Ce vom face la curs?

Cursul te învaţă cum să faci campanii de convingere pentru cauza ta. Vom studia mai multe modele de campanii de succes, atât din România cât şi din alte ţări. Vom discuta mult. Vor fi întrebări şi răspunsuri. Vom intra în detalii, astfel încât să ştii cum aduci o temă în atenţia publicului şi cum faci o propunere de modificare legislativă acolo unde e cazul.

Vom face şi câteva simulări de campanii şi vom vedea împreună ce e bine şi ce e rău.

Temele cursului sunt:

1. Care sunt principiile unei campanii de succes.

2. Cum creezi platforma care te va ajuta să îţi atingi scopurile.

3. Ce trebuie să faci pentru a convinge – tot ce trebuie realizat, pas cu pas, de la cum se modifică o lege, cum ajungi la decidenţi, cum îi convingi, cum promovezi cauza ta în mass-media şi pe reţelele sociale.

4.  Ce greşeli trebuie evitate: de la găsirea aliaţilor şi gestionarea celor care ţi se opun, până la strategii care duc la eşec, deşi arată bine pe hârtie.

5. Exemple de campanii reuşite şi lecţiile lor.

Cu o zi înainte de începerea cursului, toţi cei înscrişi (taxa achitată) vor primi  un link, cu ajutorul căruia să acceseze cursul şi instrucţiunile de conectare la Zoom.

Technology photo created by pressfoto – www.freepik.com


Newsletter

Abonează-te la newsletterul nostru pentru a primi pe email informaţii despre cele mai noi ateliere şi evenimente!