Marketing de succes pentru antreprenori
 

Cursul se va desfăşura săptămânal, în zile de luni, în intervalul 19:00-21:00.

IMPORTANT: Primele patru persoane înscrise până la data de 26 februarie au privilegiul de a face parte din studiul de caz şi de a primi soluţii practice şi aplicate pentru business-ul lor chiar din partea unui profesionist în domeniu, Dana Hogea, care le va oferi celor patru, în cadrul cursului, consultanţă pentru marketingul afacerii lor. În momentul înscrierii, te rugăm să trimiţi pe adresa oficială – [email protected] – info despre business-ul tău (site + orice alte informaţii relevante). Nu rata această oportunitate! Înscrie-te acum şi devino un lider în domeniul tău!

“Ce a fost mai întâi vânzarea sau marketingul?” Este o întrebare fundamentală a fiecărui antreprenor.  “Marketingul este un cost sau o investiţie?” Este o altă întrebare la care vom afla răspunsul împreună, participând la acest atelier de marketing antreprenorial nou şi interactiv.

Odată cu parcurgerea noului curs de marketing scalarea micilor business-uri vocaţionale va fi mai uşoară. Antrenor sportiv, nutriţionist sau psiholog, creatori de conţinut, toţi au nevoie de strategii de marketing pentru a funcţiona uşor.

La acest atelier, ca antreprenor, vei avea acces la: principii de marketing, tehnici de inovaţie produs sau servicii şi la metode de vânzare specifice pentru a le aplica recurent în businessul tău. Succesul tău se construieşte şi se amplifică alături de un profesionist.

Structura cursului

1. USP unique selling proposition

  • Principii de orientare în spectrul larg de Industrii, domenii de activitate, competiţia directă şi competiţia percepută versus propria afacere.
  • Tehnici de succes pentru scrierea corectă a USP-ului, adică propunerea ta unică şi diferenţiatoare de business pentru clienţii tăi. Exerciţiu interactiv cu 2 participanţi.

2. Strategia de Poziţionare de Brand a produsului sau serviciului

  • Definirea targetului/ publicului ţintă al produsului. Tehnici de inovaţie, portofoliu de produse sau servicii.
  • Definirea targetului/ publicului ţintă al comunicaţii.
  • Tehnici de ascultare şi anticipare ale nevoilor de consum din piaţă pentru pregătirea şi adaptarea ofertelor tale de vânzare ca antreprenor.

3. Mixul de marketing incluziv

  • Analiza afacerii tale pentru fazarea mixului corect la momentul optim. Când abordezi strategia CSR Corporate Social Responsibility/ ASR Responsabilitatea Socială a Antrepreorului?
  • Strategii de abordare, asocieri şi parteneriate de brand şi de business.

Lector

Dana McCan Hogea este un profesionist în industria publicităţii şi comunicării care a crescut odată cu industria publicităţii în România: 2000-2018!

Pe Dana o recomandă o experienţă extinsă în dezvoltarea strategică a afacerilor, în fuziuni şi achiziţii cu campaniile aferente de rebranding, optimizarea performanţei de business, achiziţii de talente şi strategii pentru influencers, precum şi în elaborarea şi implementarea programului Train the trainer ale companiei McCANN Worldgroup.

Dana are succes după succes cu campanii de top pe care sigur le cunoaşteţi, recunoscute la nivel internaţional, câştigând alături de echipe mixte ale agenţiei şi clienţilor premii de publicitate şi eficienţă în vânzări remarcabile la evenimente precum CANNES advertising şi Euro EFFIES şi Romanian’ EFFIES.

Absolventă de business la ASE Bucureşti cu două licenţe de Master ambele în limba engleză: IAA School la Berlin School of Creativity cu Leadership Module în anul 2012 şi la Universitatea tehnică Gheorghe Asachi din Iaşi, specializare Managementul deşeurilor şi energie durabilă în anul 2024.

Sursă foto sus: https://www.pexels.com/ro-ro/fotografie/strangere-de-mana-munca-in-echipa-colegi-tovara-i-3184291/

Cumpără »

Newsletter

Abonează-te la newsletterul nostru pentru a primi pe email informaţii despre cele mai noi ateliere şi evenimente!