Cum înveţi să-ţi faci un site mai prietenos cu Google? Încearcă un curs de SEO
 

Un curs de SEO în trei şedinţe – asta am primit cadou săptămâna trecută de la echipa Woman2woman, partenerii noştri media. Cursul Intensiv de Optimizare SEO on si off site a fost organizat de cei de la Agenţia de marketing online SEOmark.ro şi susţinut de Radu Ciofu.

Am fost vreo 15 cursanţi, cu preocupări şi specializări diferite, dar conştienţi că atunci când lucrezi în online lucrurile se schimbă de la o lună la alta. Iar dacă vrei să ţii pasul, e important să fii deschis, să înveţi şi să te perfecţionezi continuu. N-ai cum să fii creativ şi conectat la noutăţile zilei, dacă nu investeşti în tine şi în educaţie continuă.

Aşa că timp de trei seri la rând ne-am întâlnit pe zoom.us. Sigur, confortabil, cu minimum de timp investit – v-am spus deja că suntem fani cursuri online? :)

Întâlnirile au cuprins informaţii super-interesante despre criteriile după care Google decide pe ce loc va apărea în căutări site-ul tău, pentru un anumit cuvânt sau frază. Poţi să fii cel mai bun pe piaţă, poţi să ai un site cu un design demn de premiat, dacă nu ţii cont de regulile generale ale Google, ai toate şansele să fii depăşit de concurenţă.

Bineînţeles, după ce am participat la acest curs, am regândit o parte din felul în care ne gestionăm site-ul.

Uite trei dintre îmbunătăţirile pe care le-am aplicat pe site-ul nostru, imediat după cursul online de SEO:

  • În nici un caz nu vom mai pune în „draft” articolele despre cursuri pe care nu le avem în program, Radu a explicat foarte clar de ce acest lucru face să-ţi pierzi sau să-ţi scadă autoritatea site-ului. Pentru noi, era o practică obişnuită să scoatem de pe site cursurile mai vechi, pe care le repetăm rar. Cumva intuiam că nu-i chiar ok să facem asta (pentru că atâţia parteneri media aveau pe site-uri articole care duceau către paginile noastre). Sfaturile lui Radu au venit ca o confirmare de care aveam nevoie ca să luăm o decizie şi să căutăm o soluţie mai bună.
  • Vom fi mult mai atenţi la cuvintele pe care le alegem ca să ne transmitem mesajul şi vom folosi tool-urile de SEO recomandate la curs. Am înţeles că nu e suficientă repetarea unui cuvât cheie în prezentarea unui curs. Sunt multe alte indicii de care Google are nevoie, şi pe care i le poţi lăsa, ca să încadreze corect textul tău şi să beneficiezi de vizibilitate în căutările pe care ţi le doreşti.
  • Al treilea lucru este o surpriză, pe care sperăm să o descoperiţi cu bucurie în următoarele săptămâni, mai ales că se apropie, încet şi sigur, Crăciunul. :) Mulţi dintre voi ne-au sunat să ceară mai multe detalii despre voucherele cadou pe care le pot oferi prietenilor şi familiei pentru diferite cursuri. Ei bine, ca urmare a cursului de SEO de la SEOmark, vei găsi mai uşor aceste informaţii pe site-ul nostru. În curând vei avea pe site butoane de tipul „Oferă cursul cadou”, care să te ducă direct pe pagina cu informaţii despre ce înseamnă un voucher cadou, cum plăteşti şi cum intri în posesia lui.

În sfârşit, am primit multă informaţie la cursul acesta, sunt lucruri pe care încă le procesăm, tool-uri pe care încă le descoperim. Suportul de curs primit la final ajută mult, pentru că oricât de atent ai fi, e imposibil să prinzi totul din prima. La fel de mult am apreciat disponibilitatea lui Radu Ciofu de a răspunde întrebărilor publicului atât la curs, cât şi în următoarele 30 de zile de la încheierea întâlnirilor. Prinde bine să ai cu cine te sfătui când înveţi să foloseşti instrumente şi skilluri noi.

Cursul de SEO on-site şi off-site organizat de SEOmark este reluat periodic şi vi-l recomandăm cu tot dragul. Am lăsat la începutul articolului un link către el – nu de alta, dar tot la curs am învăţat că-i mai eficient să pui lucrurile importante la început de text. :)

Business photo created by creativeart – www.freepik.com


Newsletter

Abonează-te la newsletterul nostru pentru a primi pe email informaţii despre cele mai noi ateliere şi evenimente!