Curs online de Branding personal
 

Cum îţi construieşti brandul personal? Învaţă să alegi conştient ce le transmiţi celorlalţi despre valorile şi competenţele tale, ca să ai imaginea pe care ţi-o doreşti şi să-ţi atingi obiectivele profesionale şi personale. Vei conştientiza mai bine ce aduci util şi inedit comunităţilor din care faci parte şi vei descoperi cum să rămâi centrat şi concentrat pe propriul rol şi nu pe aşteptările celorlalţi.

Este adevărat că suntem şi percepţia celorlalţi despre noi. Însă, de multe ori, acea percepţie intră în conflict cu cine suntem noi în esenţa noastră. Alteori, oamenii încearcă să-şi construiască branduri personale care vând, şi nu neapărat reflexii autentice ale propriilor lor valori.

Lumea Instagram-ului este plină de astfel de branduri care, mai devreme sau mai târziu, creează clivaje puternice de identitate persoanelor care una «arată» şi «spun» că sunt şi alta sunt de fapt.

O să vezi la curs cum se «depistează» un brand autentic şi cum poate fi deconstruit unul neautentic.

La cursul online de branding faci exerciţii introspective ce te vor ajuta în timp să descoperi propria misiune şi viziune.

Cursul online de branding personal are trei întâlniri:

1. Află care sunt nevoile psiho-sociale principale care te ghidează în această etapă a vieţii şi care influenţează felul în care iei decizii.

Află care este cel mai bun model de luare a deciziilor. Identifică cele mai importante valori ale tale. Această întâlnire este bazată pe concepte din Sociologie, Consiliere Vocaţională şi Dezvoltare personală (Tony Robbins)

2. Înţelege şi reprioritizează rolurile tale sociale, inclusiv în interiorul propriului business. Înţelege ce aşteptări au cei din jur de la tine, în funcţie de rolurile tale sociale.

Prin intermediul unui test vocaţional afli care este gradul de compatibilitate a profesiei pe care o practici cu personalitatea ta. Această sesiune este bazată pe concepte din Mediere, Psihologie, Sociologie şi Consiliere Vocaţională.

3. Afli care este stilul personal de comunicare. Vei primi sugestii/ unelte pentru îmbunătăţirea comunicării cu cei din jur. Găseşti semnificaţia tiparelor tale de comunicare (conflictuală, non-conflictuală, ofensivă, defensivă etc.) şi a arhetipurilor cu care este nevoie să te înconjori pentru a putea funcţiona bine în echipă.

Crearea unui vision board al Brandului personal. Această sesiune este bazată pe concepte din Psihologie, Simbologie, Filosofie, Descoperirea stilului de Leadership (Bill George) şi Consiliere Vocaţională.

Cu o zi înainte de începerea cursului, toţi cei înscrişi (taxa achitată) vor primi  un link, cu ajutorul căruia să acceseze cursul şi instrucţiunile de conectare la Zoom.

foto: unsplash.com


Newsletter

Abonează-te la newsletterul nostru pentru a primi pe email informaţii despre cele mai noi ateliere şi evenimente!