Atelier de scriere publicitară
 

Va propunem un curs care va poate ajuta sa concepeti texte sau mesaje convingatoare si puternice pentru site-ul vostru, blogul personal, social media, comunicatele sau materialele pe care le pregatiti. Ceea ce invatati la curs poate fi valorificat cu succes si in campaniile sociale sau umanitare in care doriti sa va implicati cu rezultate semnificative.

Există cuvinte care, o dată auzite, nu ne mai ies din minte. Şi cuvinte care, o dată ajunse în conştiinţa noastră, determină schimbări, creează noi realităţi. Există cuvinte care persuadează şi cuvinte care manipulează.

Care este secretul lor? Care e povestea vorbei devenită logos; şi a logosului transpus în acţiune?

Prin ce tehnici putem vinde opinii, convingeri şi, în ultimă instanţă, produse?

Este obiectul cursului de Scriere publicitară ţinut de Florin Dumitrescu: cinci lecţii de retorică aplicată şi copywriting eficient, special concepute pentru comunicarea în limba română şi pentru contextul economic din România de azi.

Iată cîteva dintre temele abordate de curs:

  • Relaţia nume de brand – slogan: primul pas spre memorabilitate
  • Cum să capturezi creierul consumatorului: retorica formulelor concise
  • Lecţia marilor copywriteri este valabila în era digitală?
  • De ce ţin copywriterii români să scrie „cu poantă”? Umorul chiar vinde

Atelierul nu se adreseaza persoanelor care lucreaza in publicitate sau care au deja studii superioare in domeniu.

sursa foto: https://www.pexels.com/photo/people-coffee-meeting-team-7096/


Newsletter

Aboneaza-te la newsletterul nostru pentru a primi pe email informatii despre cele mai noi ateliere si evenimente!