Te-ai întrebat vreodată cu câte branduri te intersectezi în fiecare zi? De câte ori, unde şi, mai ales, de ce? Te-ai întrebat de ce ai ales telefonul pe care îl ai, tricoul pe care îl porţi, câinele pe care îl scoţi la plimbare sau ultima destinaţie de vacanţă?
Un fapt de necontestat este că, de dimineaţă până seara, ne intersectăm fără drept de apel cu branduri de tot soiul. Pe unele le conştientizăm, le alegem, altele ne ies pur şi simplu în cale, iar altele ne trec pe lângă urechi exact la fel cum se succed imaginile în stânga şi dreapta când citim o carte în tren.
Aşadar, acest curs se adresează acelor minţi curioase care vor să devină mai conştiente în legătură cu ceea ce reprezintă în mod teoretic şi practic lumea brandurilor, într-o notă de energie, amuzament, bună dispoziţie.
Acest curs de branding te ajută să înţelegi diferenţa dintre brand şi produs, precum şi care sunt pilonii pe care se clădesc brandurile. Să înveţi să priveşti brandurile ca pe nişte semeni cu personalităţi proprii şi cu o istorie amplă în spate. Să afli despre poveştile de succes sau eşecurile unor branduri de renume şi să înveţi din ele. Şi să priveşti cu ochi noi lucruri pe care le-ai mai văzut, poate, de multe ori, însă din altă perspectivă.
Temele cursului vor fi:
1. Brand vs. produs. Evoluţia comunicării şi influenţa acesteia asupra brandurilor. Importanţa poveştilor în comunicarea de brand. Cele 12 arhetipuri ale lui Jung. Eşecul brandurilor I. Temă practică: eşti un brand. Cine eşti?
2. De unde vine brandingul şi cine a fost, probabil primul brand manager din lume? Apariţia brandurilor moderne. Importanţa diferenţierii şi congruenţei în branding. Un top al brandurilor puternice şi al motivelor de eşec în branding. Eşecul brandurilor II. Tema practică: cum se oglindeşte brandul tău în public?
3. Despre personal branding. Principiile care stau la baza brandingului personal. Eşecul brandurilor III. Tema practică: ce puncte de congruenţă are brandul tău?
4. Eşti un brand. Te invit pe scenă! Atelier practic de definire a brandului personal.
Cursul include atât teorie, cât şi exerciţii practice.
Vrei să primeşti feedback de la cineva care a fost deja la cursul de branding? Citeşte aici.
*exemple bazate pe cartea lui Kogan Page, Brand Failures: the truth about the 100 biggest branding mistakes of all time
foto: pexels.com