Introducere în PR (Relaţii Publice)
 

Dacă eşti antreprenor sau freelancer şi vrei să îţi promovezi afacerea sau serviciile; dacă ai un business şi vrei să pui bazele unui departament de Comunicare în companie sau să colaborezi cu un specialist în domeniu; dacă eşti pur şi simplu curios ce se află în spatele celor 2 cuvinte: Public Relations, te aştept la cursul de Introducere în Relaţii Publice.

PR-ul nu este răspunsul la toate problemele unei organizaţii. Dar este cea mai bună modalitate de a construi şi dezvolta relaţii bazate pe încredere cu clienţii sau consumatorii, cu partenerii de afaceri, media şi alţii.

Pe parcursul celor 4 întâlniri nu vom studia Teoria comunicării, ci vom merge, concret, în miezul problemei: ce sunt relaţiile publice, cum mă pot ele ajuta şi de unde să încep? Vom comenta pe marginea unor studii de caz şi vom face exerciţii practice.

Teme principale:

1. Ce sunt relaţiile publice şi cum se diferenţiază de marketing, publicitate şi de alte discipline? Tipuri de conţinut şi canale de comunicare: Plătite. Proprii. Împărtăşite. Câştigate.

2. Strategia de PR. Cum definim obiectivele. Cum identificăm audienţa. Comunicare pentru companii versus comunicare pentru branduri şi produse. Comunicare business-to-business sau business-to-consumer.

3. Tactici de relaţii publice – de la anunţul de presă la relaţia cu bloggerii, de la evenimente cu parteneri la social media. Relaţia cu presa şi cu influenţatorii.

4. Comunicarea online şi în social media. Temă de final.

La finalul atelierului de relaţii publice vei şti să dezvolţi propria ta strategie sau să analizezi o propunere de comunicare realizată de un specialist, de la obiective până la tactici şi evaluare.


Newsletter

Aboneaza-te la newsletterul nostru pentru a primi pe email informatii despre cele mai noi ateliere si evenimente!