Cum să devii un manager bun – Atelier în 5 întâlniri (3-7 iulie)
 

întâlnirile au loc zilnic: luni 3, marţi 4, miercuri 5, joi 6, vineri 7, de la 19.00 la 21.00

Vă invităm la un curs aplicat, dedicat atât celor care vor să devină manageri, cât şi celor care deja coordonează o echipă sau care vor să aibă o relaţie profesională şi rezultate cât mai bune la locul de muncă. Indiferent de poziţia ocupată, dacă înţelegem cum trebuie să fie un bun manager ne va fi mai uşor să comunicăm eficient cu colegii, angajaţii sau angajatorii noştri şi să luăm decizii potrivite pentru a avea cariera visată.

Se spune că oamenii renunţă la un loc de muncă din cauza managerilor lor şi mai puţin din cauza organizaţiei. Managerii sunt o sursă importantă a satisfacţiei sau insatisfacţiei noastre la serviciu. Deşi suntem mulţi care inţelegem acest fenomen, rămân prea puţini cei care investesc în ei inşişi sau în angajaţii lor în vederea deprinderii unor competenţe şi practici manageriale esenţiale. De cele mai multe ori, cel mai bun specialist dintr-o echipă, sau cel mai bun prieten al şefului, este promovat în poziţie de şef şi brusc, toţi colegii se aşteaptă ca acesta să facă imediat o treabă bună în a conduce echipa.

Ca oricare alt rol, rolul de manager se învaţă.

Acest atelier îşi propune să prezinte participanţilor cele mai importante instrumente cu care un manager bun lucrează. El va oferi o imagine de ansamblu a rolului managerului, astfel încât participantul să poată identifica direcţiile de dezvoltare personală şi profesională pentru a deveni în timp un manager cât mai bun.

Atelierul se va desfăşura de-a lungul a cinci şedinţe de câte 2 ore.

1. În general, un manager bun este un om bun, un om echilibrat, iar echilibrul se menţine la locul de muncă atunci când valorile personale sunt aliniate cu valorile companiei. Vom discuta despre valorile pe care fiecare le avem, le vom pune în contextul organizaţiei pentru care lucrăm, al misiunii, viziunii şi strategiei pe care aceasta le declară.

2. Un manager bun îşi înţelege angajaţii şi îi motivează să îşi atingă potenţialul maxim. Vom vorbi despre experienţa angajatului în companie, despre ce anume îl determină să performeze şi despre cum poate managerul să gestioneze această experienţă, astfel încât să obţină rezultate maxime pentru toate părţile implicate, angajat, manager şi companie.

3. Un manager bun deleagă. Vom face diferenţa între do, manage şi lead. Vom discuta în detaliu despre delegare, când delegăm şi cum delegăm, despre beneficiile şi riscurile delegării. De asemenea, un mare factor de risc pentru cazul în care nu delegăm, este acela că managerul poate dezvolta un comportament deraiant şi poate ajunge chiar la burn-out. Vom învăţa să identificăm factorii deraianţi în comportamentul unui manager.

4. Un manager bun îşi dezvoltă continuu un set de competenţe manageriale. Vom trece în revistă cele mai importante şapte competenţe necesare unui manager pentru a performa şi le vom discuta în detaliu pe fiecare. Vom învăţa să ne autoevaluăm în funcţie de aceste competenţe şi ne vom propune un plan de dezvoltare al competenţelor critice pentru succesul fiecăruia.

5. Un manager bun are un sistem de management propriu. Sistemul de management este setul de procese utilizate de manager în gestionarea activităţii şi echipei sale. Vom discuta despre importanţa elaborării unei strategii, despre cum stabilim şi cascadăm obiective de business, despre cum le urmărim, cum evaluăm angajaţii în raport cu aceste obiective şi despre cum îî recompensăm pe aceştia.

Inscrie-te la acest atelier »

Newsletter

Aboneaza-te la newsletterul nostru pentru a primi pe email informatii despre cele mai noi ateliere si evenimente!